Każda osoba znająca się chociaż odrobinę na marketingu i obserwująca stale zmieniające się trendy wie, ze jest to jedna z najdynamiczniej rozwijających się branży. Dużo zamieszania w marketingu, a szczególnie w medium jakim dociera się do potencjalnych klientów ni przekonuje do nabycia oferowanych produktów lub usług spowodował Internet.
Filmy reklamowe przyciągają klientów
Jego pojawienie się już na zawsze odmieniło nie tylko życie niemalże wszystkich ale ogromnym echem odbiło się w marketingu. Stosowany dotąd video marketing nabrał zupełnie nowego oblicza. Dotychczas spoty reklamowe pojawiały się wyłącznie w radiu i telewizji, pojawienie się in internetu jednakże bardzo to zweryfikowało. Filmy reklamowe zaczęły się pojawiać także w Internecie – na stronach internetowych w trakcie ich oglądania, przed programami czy nagraniami chętnie oglądanymi przez Internautów czy w wielu jeszcze innych przypadkach. To spowodowało, iż filmy promocyjne, które dotąd zamieszczane były w telewizji straciły na znaczeniu. Przedsiębiorcy i marketingowcy rezygnowali z radia i telewizji na rzecz Internetu. To się jednak znowu zmienia – spoty reklamowe znowu wracają do telewizji i radia. Okazało się, iż ilość spotów reklamowych i innych reklam jest w Internecie tak ogromna, iż przestały one oddziaływać na świadomość oglądających co oznacza, iż niejako straciły swój sens istnienia. W obliczy tego zaczęto wracać do tradycyjnych metod i zamieszczania spotów reklamowych w telewizji i radiu. Można wręcz śmiało powiedzieć, iż spoty telewizyjny i radiowy video marketing staje się na nowo coraz popularniejszy.
Nie oznacza to jednak, iż spoty reklamowe zacząć znikać z Internetu – absolutnie nie, stale jest jeszcze i zapewne będzie się powiększać grupa osób, która poza Internetem nie korzysta z jakiegokolwiek innego źródła i chociażby ze względu na nich video marketing internetowy będzie nadal istniał.