W Polsce istnieją dwie główne techniki druku na odzieży, które są powszechnie wykorzystywane. Pierwsza technika to sitodruk, a druga to bardzo popularny haft komputerowy.
Sitodruk jest obecnie najstarszą, ale w dalszym ciągu bardzo wysoko cenioną techniką nadruku na odzieży. Wzory przenosi się tutaj bezpośrednio przy pomocy specjalnych matryc siatkowych, przez które przepuszczana jest farba. Warto zaznaczyć, że dla każdego oddzielnego koloru musimy wykonać oddzielną matrycę. Największą zaletą techniki sitodruk jest oczywiście trwałość nadruku, możliwość nanoszenia nawet bardzo skomplikowanych wzorów, dobre nasycenie kolorów oraz bardzo duża szybkość wykonania. Odzież reklamowa wykonana techniką sitodruku charakteryzuje się również brakiem ograniczeń co do rodzaju oraz koloru tkanin. Sitodruk możemy stosować wszędzie tam gdzie mamy na to tylko ochotę.
Haft na odzieży można wykonać również techniką zwaną haftem komputerowym, który po woli wypiera z rynku technologię sitodruku. Haft komputerowy najprościej mówiąc polega po prostu na automatycznym wyszyciu wzoru na tkaninie naszej odzieży przy pomocy specjalnie zaprogramowanej maszyny sterowanej komputerem. Największą zaletą haftu komputerowego jest oczywiście bardzo wysoka trwałość druku, szeroka gama kolorystyczna, elegancki wygląd oraz możliwość wykonywania nadruków na na materiałach niedostępnych przy innych technikach druku. Dzięki hafcie komputerowym możemy dokonać nadruku między innymi na polarze, skórze naturalnej i skórze syntetycznej.
Haft komputerowy poradzi sobie również z filcami i jedwabiem. Jeżeli interesuje nas porządna odzież reklamowa to tylko w technologii sitodruk, albo z wykorzystaniem haftu komputerowego.