Gdy wróciłem z półtorarocznego zagranicznego kontraktu, od razu podjąłem działania w celu stworzenia własnej oficyny wydawniczej. Do swojego zespołu zatrudniłem doświadczonych specjalistów z wielu dziedzin, którzy już od samego początku powstania firmy wsparli mnie swoją wiedzą i profesjonalizmem.
Sprawdzone warszawskie agencje PR
Stworzyłem firmę w oparciu o najlepsze wzorce wprost z europejskich rynków. Niestety, rynek wydawniczy w naszym kraju jest dość hermetyczny, a żeby przebić się wśród sporej konkurencji należy wypracować wiele nowych strategii, które w dzisiejszych czasach powinny korelować z dobrze przygotowanym marketingiem firmowym. Wobec tego, postanowiłem skorzystać z pomocy i zacząłem poszukiwać odpowiednich osób, które miały mi w tym pomóc. Jeśli potrzebna jest dobra agencja PR Warszawa niewątpliwie miała wiele do zaoferowania. Udało mi się skontaktować z bardzo dobrze ocenianą agencją i już wkrótce rozpoczęliśmy rozmowy o wsparciu mojej firmy. Po jakimś czasie, pracownicy agencji gościli w siedzibie mojej oficyny wydawniczej i zapoznali się z naszymi dotychczasowymi materiałami oraz obecnością w mediach społecznościowych. Wówczas, w oparciu o najnowsze narzędzia, stworzono spójną politykę informacyjną, która była dostosowana do głównych filarów działalności naszej firmy. Ponadto, agencja zadbała również o profesjonalne kontakty z innymi mediami oraz o wsparcie wszystkich działów mojego wydawnictwa. Wdrożenie strategii następowało stopniowo, dzięki czemu obecni i przyszli klienci mieli możliwość poznania mojej firmy i zbudowania z nią korzystnych relacji. Wszystkie działania z zakresu komunikacji, zarówno wewnętrznej, jak i na zewnątrz wydawnictwa były prowadzone spójnie, a wykorzystywane narzędzia pozwalały dotrzeć do dużego grona odbiorców.
Oficyna wydawnicza, której byłem właścicielem zaczęła współpracować z bardzo dobrą firmą, która działała w obszarze szeroko rozumianego marketingu. Dzięki opracowaniu strategii oraz przygotowaniu wielu profesjonalnych materiałów, moja firma zyskała rzetelne wsparcie w relacjach zewnętrznych z klientami oraz w wewnętrznej komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami.