Są lepsze i gorsze sposoby na to, aby się zareklamować. Jednym z takich sposobów jest postawienie stojaka reklamowego. Ja nie za bardzo go polecam, bo tak naprawdę mało osób go pewnie zobaczy. Jako dodatek do innych działań można to zastosować.
Stojaki na ulotki to dobra możliwość reklamy
Natomiast na pewno nie należy traktować jako główne działanie. Stojaki reklamowe mają małą moc oddziaływania tak naprawdę. Podobnie jest w przypadku przedmiotu, jaki zwie się stojaki na ulotki. Tam teoretycznie mogą znaleźć się inne przedmioty służące reklamie, czyli ulotki. Częściej jednak stosuje się takie stojaki, aby promować jakichś partnerów biznesowych czy kogoś innego. Nie ma bowiem raczej sensu reklamowanie się ulotkami już w swoim lokalu. Jeżeli ktoś do niego zawitał, to musiał o nim wiedzieć albo trafić doń przypadkiem. Znacznie bardziej trzeba się zająć czymś innym we własnym lokalu. Trzeba zadbać o piękne regały sklepowe, które na pewno bardziej zachęcą niż ulotki. Powinny być one znacznie bardziej estetyczne niż regały magazynowe. To na nie bowiem zwróci uwagę potencjalny klient. Muszą pozwalać na dobrą prezentację produktów. Inaczej nie będą spełniały swojej funkcji należycie. Odpowiednia prezentacja także pełni w pewnym sensie funkcję reklamową, bo produkt dobrze zaprezentowany na pewno lepiej się sprzeda niż taki, który leży bezładnie.
Należy jednak pamiętać, że to, co się dzieje w sklepie i jego otoczeniu nie powinno stanowić jedynej formy reklamowej. Trzeba też zadbać o to, aby było głośno o tym miejscu w dalszym otoczeniu.
Źródło: