Firmy nieustannie poszukują skutecznych i efektywnych sposobów dotarcia do nowych klientów. Odpowiednia reklama działalności, usług proponowanych przez firmę lub sprzedawanych przez nią towarów jest w dzisiejszych czasach gwarancją sukcesu na dynamicznie zmieniającym się i bardzo wymagającym rynku. Wymagającym, ponieważ większość klientów czuje przesyt tradycyjnymi formami reklamy, zwłaszcza zaś reklamy jawnie perswazyjnej, wprost przekonującej do dokonania zakupów lub skorzystania z usług konkretnej firmy.
Dzisiaj, jeśli jakaś marka chce się przebić i wyróżnić spośród tysiąca innych, czyli na dobre zagościć w świadomości konsumentów, musi się czymś wyróżnić. Zamieszczenie ogromnych banerów na murach kamienic i wieżowców w centrum miasta lub przy trasach szybkiego ruchu nie wystarczy do tego, aby przyciągnąć uwagę, a co najważniejsze – zatrzymać ją na dłużej.
Dlatego coraz popularniejsze staja się inne formy reklamy, zdecydowanie mniej nachalne i nie tak inwazyjne, jak dotychczas. Przede wszystkim liczy się jakość.Klient, aby zidentyfikować się z firmą albo marką musi ja polubić i poczuć, że rzeczywiście ma ona coś ciekawego, atrakcyjnego lub przydatnego z jego punktu widzenia do zaoferowania. Ciekawym pomysłem są w związku z tym coraz częściej zamawiane koszulki firmowe z logo firmy, jej hasłem reklamowym lub dowcipnym sloganem, który charakteryzuje specyfikę jej działalności.
Takie firmowe koszulki mogą stanowić praktyczny gadżet rozdawany podczas targów, prezentacji czy promocji w centrach handlowych. Jeśli będą wykonane z wysokiej jakości materiałów ciekawych kolorach z pewnością klienci będą je nosić, stanowiąc chodzącą reklamę firmy, gdziekolwiek się pojawią: na ulicy, na spacerze ze znajomymi, na wycieczce w górach czy podczas imprezy w klubie. Jest to zatem sposób na reklamę mało kosztowny, a jednocześnie bardzo efektywny, oraz – uwaga! – efektowny.
Koszulki z nadrukowanym logo firmy mogą stanowić również prezent dla pracowników, wręczony na zakończenie wyjazdu integracyjnego, firmowej imprezy czy szkolenia.