Konkurencja na obecnym rynku jest bardzo duża. Każdy walczy o to by być najlepszym. Liczy się już nie tylko jakość towaru, bo to jest podstawa. Coraz większe znaczenie odgrywa reklama, jest ona nieodłącznym elementem w każdej branży.
Wozy paszowe
Pan Henryk przejął po ojcu firmę zajmującą się produkcją wozów paszowych. W temacie tym był doskonale rozeznany, gdyż już zaraz po studiach zaczął pracę w rodzinnym zakładzie. Zajęcie to szybko stało się również jego pasją. Jednak mimo doskonałej jakości produkowanych paszowozów i dostosowywania się do coraz to nowszych potrzeb, sprzedaż z roku na rok malała. Kiedy pan Henryk został kierownikiem zakładu, znajdującego się w województwie Podlaskim, sytuacja nie wyglądała zbyt kolorowo. Zaczął się obawiać, że niebawem interes przestanie się opłacać i trzeba będzie zamknąć firmę. Postanowił walczyć i spróbować swoich sił nie tylko na rynku polskim ale również zagranicznym. Tutaj pojawił się nowy element jakim jest reklama. Wiedział, że bez tego ani rusz. Pan Henryk zaczął jeździć po swoich klientach w celu uzyskania opinii na temat zakupionych w jego zakładzie wozów paszowych. Nie zawiódł się, większość z nich była pozytywna. Nakręcił więc krótki filmik reklamowy, który zamieścił w internecie na stronach dotyczących rolnictwa. Reklamował firmę jako wozy paszowe z Podlaskiego. Oprócz tego zamówił banery z takim hasłem reklamowym i co najważniejsze założył stronę intenetową zakładu. Po kilku miesiącach promowanie firmy zaczęło przynosić efekty. Przychodziły zamówienia z całej Polski a nawet z Niemiec. Parę lat później wozy paszowe z Podlaskiego były jednymi z najbardziej popularnych w całej Europie.
Często nie docenia się tego co „nasze”, uważa się, że za granicami naszego państwa wszystko wydaje się być lepsze. Trzeba uwierzyć we własne możliwości a okaże się, że podlaskie czy każde inne, ale polskie może być równie dobre.